Friday, April 17, 2009

dia


hey,aku dh jumpe dia..
dia baik terhadap aku..
dia sayang kat aku..
dia slalu amik berat tentang diri aku..

dia hanya manusia biase mcm aku..
dia jujur kt aku..
dia setia pada aku..
dia selalu motivate aku..

walaupn dia jauh dari aku..
tapi masih mempedulikan aku..
aku sayang pada dia..
dia yg menceriakan hidup aku kembali..

dia yang lame jd kenangan..
dia yg baru jd peneman..
aku tak kn menoleh lg..
pandang ke depan bersama dia..

maafkan aku pada sesiapa..
kalau ada yg terguris kata..
aku tidak berniat nk lakukan nya..
sebab aku hanya insan biase..

doakan ku bersama si dia..
moge dpt kekal selama nya..
dia selalu ingatkn aku..
dia selalu pesan kat aku..
hanya setia pada yg satu..

dia mmg baik..
bukan aku nk memuji..
tp kesungguhan dia utk masa depan aku..
nmpak bersungguh2 sgt sehingga sanggup turunkan darjat..
sehingga sanggup turunkan ego..
dan sanggup terima cabaran keluarga..
p/s:abg,syg sayang sgt kt abg.syg nk bersama abg.love you so much

3 comments:

dynac3064 said...

masyaallah..
mok bukan mencemburui cuk kerana mok x dapat memiliki cuk..
tapi, mok mencemburui cuk dan die yang mendapat nikmat Allah..
syukur banyak2 ye cuk..
mok doakan cuk kekal dengannya..
tapi ingat ye cuk..
batas-batas perhubungan..
dan sentiase kuatkan hati walaupun berselisih paham..
lau ade ape masalah, don't hesitate to contact me..
ahaha..
mastermind akan ade untuk selalu memberi penerangan yang bernas..
:)

nOuRuL EyEdHa said...

yo...pompom ske sbab muke aku terselit
kat situ..hahahaha...
Ye, pom2 pun mendoakan apa yang terbaek utk
kamu...
kamu happy, pompom pun turut happy..lalalala..
ok..
jgn nakal2 lagi tau...janji pegang pd janji.
Focus2....
Hang gatai ngan jantan laen, aku pelangkung pale hang.... kuing3x..

tin susu said...

aq nk setia pd yg 1 jer..
lg pn aq nmpk kesungguhan dia kt aq..
siap ckp pas lepas dr cabaran..tros nk amik aq jd bini die..
heeee..
doakan k..